Direktlänk till inlägg 9 september 2012

Ursäkta.

Av Emma - 9 september 2012 21:33

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men jag har varken haft ork eller lust att skriva. Dagarna har rullat på utan större händelser.. Har varit ledsen och nedstämd men hållt huvudet högt..
Har målat en vägg i sovrummet, men det blev inge bra med den färgeb jag köpt. Så jag måste köpa ny och måla om. Sen har jag sytt draperi och hängt framför garderoberna så jag slipper se dom fula luckorna.. Typiskt nog så va snickarna här i fredags och mätte för dom nya luckorna jag ska få i köket, då frågade dom även on jag ville ha nytt i sovrummet. Haha

Sen har Ludde haft ont i ögat så i fredags var vi till veterinären. Det visade sig att han hade ett sår på hornhinnan. Så nu får han ögondroppar varje dag och så ska vi på återbesök den 17e. Men det är redan bättre! Så det ska nog intr vara nå problem.

I morgon ska jag äntligen på röntgen. Får se vad den visar!! Tråkigt nog så ska jag vara där kl 7.45 så alarmet tjuter kl 6.30 Så nu lär jag slå igen mina blå om jag ska orka kliva upp i tid..

Puss&kläm.

 
 
sara

sara

10 september 2012 07:18

Inte lätt när man inte mår bra :(. Håller tummarna att det går bra med rtg!:) kram

http://omadhdlivet.bloggplatsen.se

Emma

10 september 2012 07:35

Tack för det!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 9 december 2012 10:07

Ja, idag är det riktigt kallt.. Bjuder på lite varma mysbilder! ...

Av Emma - 29 november 2012 23:03

Ja, jag blev aldrig frisk som jag trodde.. Det tog om igen och på söndagen var jag in på akuten för jag var så dålig.. Fick ligga kvar på infektion under natten för jag var uttorkad.. Men dom hittade inget fel på mig.. Dom sa att det var vanlig magsj...

Av Emma - 23 november 2012 21:42

Ja det har hänt mycket sen sist. Har fått reda på att jag har fettumörer i ryggen.. Ofarliga. Men beskedet var vädligt tungt. Fick gå ovetandes i över en vecka innan jag fick ett riktigt utlåtande från ortopeden. Men det har tydligen inget med mi...

Av Emma - 1 november 2012 09:48

Av Emma - 18 oktober 2012 22:39

För ett år sedan så föddes en underbar liten krabat! Jag hade inte en aning om det, men han skulle komma att ändra mitt liv helt och hållet. Två månader senare så såg jag en annons på blocket. Ett par valpar sökte nya hem. Jag klickade på annonse...

Presentation

Hej!
Är en tjej på 22 år som kommer att skriva och dela med mig av bilder från min vardag! Mesta dels kommer det säkert handla om mina hundar Ludde och Tino. Men även annat skoj kommer nog dyka upp!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards