Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Besök.

Av Emma - 16 september 2012 22:19

Ja det händer inte så mycket som vanligt. Men lite har hänt sen sist iaf.

Har varit och röntgat ryggen. Så nu väntar jag bara på svar..
Hockeyallsvenskan har börjat. Så nu får jag äntligen se på hockey igen. I onsdags var det premiär för Leksand så jag och grannarna åt massa gott och kikade på matchen som Leksand vann med 5-1!!
I fredags kom pappa hit! Vi åt flygande jacob och myste med hundarna framför tvn!
På lördagen va vi in till Kalmar och handlade lite. Köpte färg till sovrummet! Sen åt vi och åkte hem och kikade på trav och hockey. På kvällen åkte vi in till Nybro och kikade lite. Sen myste vi med hundarna.. Ludde lyckades äta lite svamp. Så jag blev riktigt orolig. Men han har inte blivit dålig. Så den var nog inte giftig.

I morse vid kl 9 åkte pappa hem.. Jag och hundarna la oss igen och sov till kl 12. Då kom Britt-Marie och fråga om ja ville ha kaffe så vi fikade lite och sen åkte jag och moffa in och handlade. Efter det så bosatte jag mig i soffan ett par timmar. Kikade på en film och lite hockey. Självklart har jag gått med hundarna också! Har blivit 3 långa promenader idag..
Sen har jag även fått klippt Ludde idag. Med både sax och trimmer. Så nu sparade jag 550kr.. Han gillade det inte. Men han satt kvar!! Å fint blev det.. Lite kvar på mage och ben, men det tar vi i morrn. Måste ha hjälp av nån som kan hålla upp honom så han inte sätter sig..

Nu ska vi sova! Ska iväg till veterinären i morrn och kolla Luddes öga. Så de gäller att va pigg!!

God natt! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 9 december 2012 10:07

Ja, idag är det riktigt kallt.. Bjuder på lite varma mysbilder! ...

Av Emma - 29 november 2012 23:03

Ja, jag blev aldrig frisk som jag trodde.. Det tog om igen och på söndagen var jag in på akuten för jag var så dålig.. Fick ligga kvar på infektion under natten för jag var uttorkad.. Men dom hittade inget fel på mig.. Dom sa att det var vanlig magsj...

Av Emma - 23 november 2012 21:42

Ja det har hänt mycket sen sist. Har fått reda på att jag har fettumörer i ryggen.. Ofarliga. Men beskedet var vädligt tungt. Fick gå ovetandes i över en vecka innan jag fick ett riktigt utlåtande från ortopeden. Men det har tydligen inget med mi...

Av Emma - 1 november 2012 09:48

Av Emma - 18 oktober 2012 22:39

För ett år sedan så föddes en underbar liten krabat! Jag hade inte en aning om det, men han skulle komma att ändra mitt liv helt och hållet. Två månader senare så såg jag en annons på blocket. Ett par valpar sökte nya hem. Jag klickade på annonse...

Presentation

Hej!
Är en tjej på 22 år som kommer att skriva och dela med mig av bilder från min vardag! Mesta dels kommer det säkert handla om mina hundar Ludde och Tino. Men även annat skoj kommer nog dyka upp!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards